• yazarların ruh halini anlatan görüntü

    2163.
    yazarların ruh halini anlatan görüntü
    1 ... atkefali
  • iş güvenliği

    27.
    Avrupa birliği uyum yasaları için şart koşulup çıkarılan yasayla zorunlu hale getirilen önlem şeysi.

    Çıkan yasalar kimsenin sikinde değil hala hiçbir büyük firma iş güvenliği yasalarına uyumlu şekilde davranmıyor. Firmayı şirketi geçtim devlet dairesinde iş güvenliği eğitimi alırken, çalışma masası ve koltuğu uygun değilse çalışma şartları çalışana göre düzenlenmemişse odada bulunan kabloları kanalsız bi şekilde ortalıkta bok gibi duruyosa çalışanın işi bırakıp çalışma şartlarının oluşması için talep etmw şansı var ama bu talebi karşılayacak bi devlet yok. Anca yeme derdinde çünkü koltuk delisi orospu çocukları. Çalışanıma değer vereyim yok, devlet dairesi bile yasalara uygun davranmıyor. Sonra özel firmalar ve şirketlerden uyum bekliyor. Sen örnek olmazsan kim uysun amk yasasına?
    ... atkefali
  • ahmet kural

    706.
    Ne çok konuştunuz amk şu adamı deyip geçiştirmek istiyorum artık.
    Yetmedi mi onca şey varken, hala şu adamın yaptığını konuşmak?
    Sıkılmadınız mı ünlülerin hayatınızda yer alıp kafanızı kendi hayatınıza değil de onların hayatlarına yormaktan falan he?
    Kadına şiddet yıllar önce neredeyse meşruydu ve hiç böyle sosyal medyalarda savunuculuğunu yapan yoktu. Haberler gazeteler falan normal bişeymiş gibi haber yaparlardı hatta.
    Biri birine işkence etmiş dövmüş sonra da öldürmüş falan diye anlatılırdı.
    Önemli olan kişisel olarak bilinçli bir insan olmanızdır. Gerisini lütfen s.ktir edip hayatınıza devam edin. Şimdi bu olayın içindekilere küfür edeceğim ama ondan sonra tüm oklar benim üzerime dönecek diye çok korkuyorum.
    Ahmet sıla'ya ne yapmış diye merak edeceğinize, hayatınız için yıllık plan yapıp devreye sokmaya çalışmaya ne dersiniz?
    3 -6 ... atkefali
  • anın görüntüsü

    37224.
    anın görüntüsü
    3 -1 ... atkefali
  • aşık olmak

    3445.
    Mutlu son ile bitmezse hayatın hapishane, senin de mahkum olduğun bi eylem.

    Bir kere başıma geldi etkisinden hala kurtulabilmiş değilim. Aklıma geldiğinde ruh sağlığım iyi etkilenmiyor.
    5 ... atkefali
  • ankara yı sevmeme nedenleri

    95.
    (bkz: ayaz)
    ... atkefali
  • geceye bir ciğer bırak

    2.
    geceye bir ciğer bırak
    3 -2 ... atkefali
  • yaşını göstermemek

    73.
    Otuzumda 22 gibi olmak ruhen bitik ama dışardan hala yaşam enerjisinin var olduğunu insanlara düşündürtmek.

    iyi bişey gibi olsa da kişiye iyi gelmeyen durum. Ben şimdiye kadar hiçbir faydasını görmedim.

    20'li yaşlarımda hep 18 yaş için kimliğimin sorulması hele ki benden 5 yaş küçük insanların yanında olması falan hiç hoş bi durum değil.
    ... atkefali
  • özel mesajda parası ile övünen hayvan

    20.
    Aaa biliyorum ben bunu biraz önce şikayet edip donuzladım kendisini

    (bkz: halitzi yavsakligil)
    ... atkefali
  • kadınları seksi yapan ayrıntılar

    182.
    Uzun boy, ince uzun bacaklar ve köprücüğü bayağı belirgin geniş omuzlar.
    Çikolatamsı esmer ve kıvırcık yele gibi saçlar.
    Galiba kısrak tasvir ediyorum ama olsun bu ayrıntılar seksi yapıyor.
    -1 ... atkefali
  • kötü biriyken daha sonra iyi olan insan

    17.
    Tam tersi durumda olan insandan daha fazla şükretmesi gereken insandır.
    1 ... atkefali
  • üstteki yazarın nick inin düşündürdüğü

    74.
    Jesus christ.
    ... atkefali
  • 30 milyon suriyeli gelse de razıyız

    24.
    Neye? Tabiki sikt.rmeye
    Ne güzel sansürledim yaa kimse anlamaz şimdi neye razı olduğumuzu *
    1 ... atkefali
  • durduk yere adamın amına koyan şarkılar

    1904.
    Bahsetme kimselere yaramızda kalsın!
    Şarkının söyleyeni ayrı yaşattığı duygu ayrı amına koyuyor.
    Onur can'ın vefat etmiş olması da cabası.

    https://youtu.be/PqZ6qcFxO4w
    ... atkefali
  • tecavüze uğrayınca orospu olmak

    20.
    Şu anda 100 kişi önünde şu cümleyi kurduğunu düşünsen zaten o küçük beynin bile bunun doğru olmayıp yanlış olduğuna karar verir de işte, o kadar küçük beynin bile yok senin.

    Fiziksel olarak tecavüze uğramayan ama kafatası sikilmiş bir amip beyanı.
    1 ... atkefali
  • canı sıkkın olanlara tavsiyeler

    59.
    Şu anda bir erkeğin nişan attığını ve bu insan evladının sinir krizi geçirmiş halde saatlerdir ağladığını düşünün ve halinize şükredin.
    2 ... atkefali
  • bara yalnız giden kız

    7.
    Beni de yanında götürsün kızıdır.
    3 aydır alkol özlemiyle yanıp tutuşuyorum.
    ... atkefali
  • 190 boy

    9.
    190 boy yazınca hep kaslı, fit, yakışıklı, sempatik, renkli gözlü vs. Tarzında başlıklara ulaşıyorum. Hiç kimse 190 boyunda bir erkeğin ortalama ayarda olabileceğini tahayyül edemiyor galiba. Geçirdiğim ameliyattan mütevellit bayağı kilo verdim ama öncesinde de zaten hep 72 kiloydum toparlama sürecinde kilo alacağımı biliyorum ancak şu anki görüntüyü kimse düşünemiyor 190 boyunda olan birinde.

    Neden 190 insanlar fit, kaslı, yakışıklı, renkli gözlü olmak zorunda aklım almıyor. insanların bu algılarıyla kim neden niye oynuyor gerçekten çok merak ediyorum ama şu anda verebileceğim tek cevap olarak şunu düşünüyorum;

    işte bunlar hep amerikanın oyunları...
    ... atkefali
  • serra ivashkova

    405.
    Ulan sabahın köründe şu kadının nick altını pörtlerek ne yapmak nereye varmak istemektesin sayın yazar?

    Anılar patır kütür çatır çutur nüfuz etti beynime. Yıllaaaar yıllar önce bayağı konuştuğum yazar. Hep yaptığı şeyi yaptı bi anda şak diye kayıplara karıştı sözlüğü silip telefon numarasını değiştirdi.

    Umarım hayatında iyi yerlere gelmişsindir deli kız.
    -1 ... atkefali
  • alkol içmek hamile bırakır

    13.
    18 yaşından büyükseniz tanımadığınız birinin arabasına binerseniz hamile kalabilirsiniz diyor bence.
    6 ... atkefali
  • yeni şeyler getiriyorum